Ordrestyring er et saksbehandlingssystem utviklet for håndverkere. Med Ordrestyring kan du administrere alt fra planlegging til tidsregistrering og kvalitetssikring. Alt er tilgjengelig via appen på mobiltelefonen og i systemet på datamaskinen. Du har altså Du har all informasjon lett tilgjengelig, og mange administrative oppgaver blir utført raskere.
Gjør hverdagen enklere med Ordrestyring – slik at du kan bruke tiden din på noe annet.
Si farvel til krøllete regneark og kvitteringer
Tilgang via app på mobil og nettleser på datamaskinen
Registrer timer og materialer digitalt, og se dataene i sanntid
Overfør de fakturerbare timene til fakturakladden - klar for godkjenning
Se all informasjon om hver enkelt sak og få oversikt over organisasjonens økonomi
Ordrestyring er et af de vigtigste digitale værktøjer, I kan få i jeres virksomhed – og det kommer ikke kun til at gavne håndværkeren. Når alt ligger digitalt og bliver gemt og uploadet i realtid, kan hele virksomheden følge med i status, økonomi og planlægning. Tilsammen får alle i virksomheden en nemmere hverdag med mindre administrativt arbejde. Så kan I bruge tiden til det, der driver jer.
Med Ordrestyring ved jeres side kan I følge med i virksomhedens data i realtid. Få det fulde overblik over tilbud, ordresager og alt, der hører dertil. Dyk ned i hver sags omkostninger, eller se rapporter på virksomhedens økonomi. I Ordrestyring kan I nemt få overblikket over, hvilke opgaver, der er rentable, og hvor mange fakturerbare timer I har på opgavetyper og medarbejdere.
Undgå spildtid og unødvendigt papirarbejde. Med Ordrestyring har I alle de digitale værktøjer, I skal bruge i løbet af jeres arbejdsdag. I har overblikket over dagens opgaver, I registrere timer og materialer digitalt, og I har alle tjeklister lige ved hånden – alt sammen via appen. De kedelige administrative opgaver er hurtigt overstået, og I kan bruge mere tid jeres håndværk.
Planlægning af opgaver, registrering af ressourcer, intern kommunikation, videresendelse af data. Det er bare nogle af de områder, der bliver meget nemmere og meget mere effektivt med Ordrestyring. Alt ligger digitalt, så I slipper for fysiske skemaer og lister.
Krøllede timesedler og kvitteringer er et overstået kapitel med Ordrestyring. Det hele ligger digitalt og bliver automatisk overført til jeres integrerede løn- og økonomisystemer. Så kan I bruge mere tid på rådgivning og mindre tid på tasteopgaver.
Med Ordrestyring kan du registrere og lagre alt digitalt. Vi hjelper allerede over 30 000 brukere med å gjøre hverdagen enklere og mer effektiv – og det betyr ofte en bedre bunnlinje.
Du slipper å holde styr på krøllete papirer. Fra både app og system kan mester, håndverker og regnskapsfører:
Hvis du vil lære mer om Ordrestyring, kan du booke et møte med oss. Bestill en tid for en full demonstrasjon av systemet.
“Det er veldig mange fordeler med å ha Ordrestyring, så jeg kan faktisk ikke finne noen grunn til ikke å ha det. Det er bare å komme i gang.” Mads Stadsgaard
“Vi bruker veldig mye materialer. Hvis vi ikke hadde Ordrestyring til å hjelpe oss med å holde styr på alle fakturaene og materialene, ville vi gå oss bort i materialer som ikke ble skrevet inn. Så det gir veldig god mening for oss å bruke Ordrestyring.”
Samspillet mellom Ordrestyrings app og systemet er kjernen i bedriftens optimeringsmuligheter.
Når håndverkerne ute i felten registrerer timer og materialforbruk på hver enkelt ordresak via appen, blir det også tilgjengelig i systemet. Fordi det registreres digitalt, kan timer og materialer automatisk overføres til fakturakladden, som mesteren deretter kan godkjenne og sende til kunden via systemet.
Fotodokumentasjon kan lagres direkte på saken i mapper og undermapper, slik at man slipper å ha innboksen full av bilder. Når du oppretter kvalitetssikringsskjemaer og sjekklister i systemet, er de tilgjengelige på de relevante oppgavetypene i appen.
Les hvordan systemet og appen kan bidra til å gjøre arbeidsdagen din enklere.
Når dere får Ordrestyring som virksomhetens saksbehandlingssystem, får dere en lang rekke funksjoner som du bruker i det daglige arbeidet. Disse inkluderer for eksempel:
Opprett og administrer ordresaker fra start til slutt. Få oversikt over alle opprettede, pågående og avsluttede saker, og se alle registrerte data.
Registrer timer på bestillingssaken eller som ikke-fakturerbare timer. Se alle registrerte timer fordelt på saker, ansatte og oppgavetyper.
Registrer materialer på ordresaken og se alle registrerte materialer fordelt på saker og oppgavetyper. Når alt materialet er registrert, får du mer på fakturaen.
Fotodokumentasjon kan lagres direkte på bestillingen, slik at dere slipper å sende bilder til hverandre. Ta bilder direkte fra appen og lagre dem i mapper og undermapper.
Lag kvalitetsskjemaer og sjekklister via systemet, og tilordne dem til de ulike oppgavetypene. Da er de automatisk klare når håndverkeren er ute på jobb og enkelt kan få tilgang til dem via appen.
Når timer og materialer er registrert, overføres de automatisk til fakturakladden, klar for gjennomgang når jobben er fullført.
Ordrestyring er skræddersyet til danske håndværkervirksomheder, og her er der flere brancher, der får glæde af systemet. Se nogle af de mest typiske virksomheder, der bruger Ordrestyring herunder.
Tømrervirksomheder får i høj grad glæde af vores timeregistrering og mulighederne for digital dokumentation. Alle de administrative opgaver bliver nemmere med Ordrestyring, så I får mere tid til fakturerbare timer.
VVS-virksomheder får gavn af muligheden for automatisk at tilføje KS-skemaer fordelt på opgavetyper. Så ligger de altid klar til medarbejderen, når de er ude på opgaven. Fotodokumentationen gemmes direkte på ordresagerne i mapper og undermapper, så I nemt kan organisere filerne.
Elektrikerne er tit glade for mulighederne for kvalitetssikring og dokumentation i Ordrestyring. Med den digitale time- og materialeregistrering kan de nemt få det fulde overblik over økonomien på hver sag.
Murervirksomhederne benytter den digitale time- og materialeregistrering i høj grad. Når alt ligger digitalt, kan de registrerede udgifter nemt overføres til fakturakladden, klar til godkendelse.
For kloakvirksomhederne er især kvalitetssikring vigtig. Her kan de selv oprette tjeklister eller uploade lovpligtige kvalitetssikringsskemaer. Med time- og materialeregistrering bliver alle udgifter på ordresagerne gemt i systemet – praktisk til større projekter eller til entrepriser.
Ordrestyring bliver også brugt af mange andre brancher, hvoraf de fleste tilbyder en service og fakturerer deres kunder for individuelle opgaver. Det kan f.eks. være entreprenører, anlægsgartnere, vagtservice, ejendomsservice og meget mere.
Det er ingen tvil om at digital timeregistrering er mer effektivt enn timelister med penn og papir. Med et saksbehandlingssystem som Ordrestyring får du flere funksjoner – inkludert timeregistrering – samlet på ett sted. Medarbeiderne dine trenger altså bare én app for dagen.
Ordrestyring samler alle funksjoner i ett system som er skreddersydd for danske håndverkere.
Gjør som våre 30 000 andre brukere: Velg Ordrestyring og bli organisert.
Med Ordrestyring får du et system som enkelt kan kobles til de systemene du bruker til daglig. Her er noen av de viktigste for de fleste kunder økonomi- og lønnssystemene deres. Hvis du er en ny kunde, hjelper vi deg med å komme i gang med integrasjonene i oppstartsfasen. Hvis du er eksisterende kunde og har spørsmål om nye eller eksisterende integrasjoner, er du velkommen til å ringe eller skrive til supporten vår, så hjelper vi deg med å komme i gang.
Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning.
Mødet varer 45 minutter og kan bookes her.
Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning.
Mødet varer 45 minutter og kan bookes her.
Gjennom en demonstrasjon av systemet vil vi snakke om hvordan Order Management kan hjelpe deg med å skape en sterkere virksomhet.
Møtet varer i 45 minutter og kan bestilles her.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Fyll ut skjemaet. Vi kontakter deg for å avtale et tidspunkt som passer deg.
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for virksomheten din.
Hvordan kan vi nå deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?