Pressemelding

BDO digitaliserer hverdagen til norske håndverkere med dansk skyteknologi

Det danske teknologiselskapet Ordrestyring ApS er valgt som teknologileverandør av BDOs skybaserte arbeidsverktøy for håndverksbransjen. 

Teknologien bak løsningen forenkler hverdagen til 25 000 håndverkere, og regnes som ledende i Norden innen komplette skyløsninger for håndverksbransjen. Ved hjelp av få tastetrykk får håndverkeren full oversikt over hele verdikjeden i ett og samme grensesnitt. Løsningen er 100-prosent skybasert, og lett tilgjengelig via app og nettleser. 

– Vårt samarbeid med Ordrestyring gjør at vi kan levere en solid og effektiv skybasert digital løsning for norske håndverkere. En komplett tjeneste for dyktige fagfolk, bygget på ledende skyteknologi og BDOs kvalitetssikre tjenester og profesjonelle rådgivning. Det som før fremsto som kostbart og komplisert, er nå enkelt og effektivt, sier Andreas Tjemsland, Partner Regnskap, i BDO 

Ordrestyring forenkler hverdagen til små og mellomstore bedrifter ved å sikre effektiv digital tids- og ressursstyring. Dette er verdifullt i håndverksbransjen siden de hvert år opplever stadig tøffere konkurranse, og press på driftsmarginene. Ifølge BDO sin årlige bygg- og anleggsanalyse, har håndverksbransjen en 11 dager lengre kredittid enn resten av bygg- og anleggsbransjen. Det betyr at en bedrift med 5 millioner kroner i omsetning vil ha 150.000 kr mindre på bankkontoen til enhver tid. En investering i digitale løsninger, lik Ordrestyring, sikrer rask fakturering så snart oppdraget hos kunden er fullført. Effektiv og rask fakturering kan ha stor innvirkning på likviditeten til en liten eller mellomstor håndverksbedrift. 

– Vi hos Ordrestyring har lange tradisjoner for å utvikle lønnsomme partnerskap, som gir verdi for våre kunder. Med BDO sin kompetanse og posisjon i Norge, er norske håndverkere sikret en skybasert teknologiplattform, som via sømløs integrasjon med BDO sine regnskapstjenester, vil ta vare på hele verdikjeden slik den norske håndverker kan konsentrere seg om å levere kvalitet og god service til sine kunder, sier Mikkel Leffers Svendstrup, Global Head of Partnerships, Ordrestyring. 

Mediekontakt: 

Bertrand Carton, Head of Marketing – +45 22 999 222.

Om Ordrestyring

Ordrestyring ApS med hovedkontor i København har 50 ansatte og er en del av Hantverksdata Group. Selskapet er Danmarks ledende plattform for tids-og ressursstyring  for håndverksbransjen.  Totalt 25 000 håndverkere har valgt å automatisere og digitalisere hverdagen sin med Ordrestyring. Det medføre store kostnadsreduksjoner, og tidsbesparelser for tømrere, elektrikere, rørleggere, murere, malere, gulvleggere mm. Timeregistrering og materialbruk registreres enkelt og kan automatisk bli lagt til kundens faktura. Sømløs integrasjon med andre systemer for f.eks. flåtestyring, regnskap og grossister sikrer håndverkeren full oversikt over bedriften sin.

Dele:

Partnerprogram

Logg inn i OS Manage, hvis du er en del av vårt partnerprogram.

Ordrestyring

Logg inn i systemet her, hvis du er kunde i Ordrestyring.

Vil du se hvordan det virker? Bestill en uforpliktende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for virksomheten din.

Hvordan kan vi nå deg?