Hold orden på alle du gjør forretninger med. Se på fortjenesten for spesifikke kunder, og sørg for at de alltid får den avtalte prisen og mye mer.
Sett opp og send tilbud til eksisterende og potensielle kunder. Gjør dem om til en sak når de aksepterer, for å holde styr på kostnader sammenlignet med tilbud.
Spor alle pågående jobber, og registrer timer og materialer, for å sørge for at alt du bruker blir korrekt fakturert.
Enten du budsjetterer for store omfattende jobber, eller ønsker å holde styr på økonomien på en enkel måte, kan vi hjelpe deg.
Ordrestyring gjør planleggingen av din og medarbeidernes hverdag mye enklere, og sørger for at du kan utnytte ressursene dine optimalt og unngå dødtid.
Med kalenderen i Ordrestyring har du oversikt over alle pågående oppgaver, og du kan enkelt flytte rundt på avtaler for å tilrettelegge arbeidet optimalt. Når du gjør en endring i kalenderen, f.eks. flytter på en oppgave, kan medarbeiderne se det i appen med én gang. De behøver ikke å komme innom kontoret for å få beskjed.
Slutt på gammeldagse og unøyaktige timelister. Med Ordrestyrings-appen kan medarbeiderne dine raskt og enkelt registrere timer og materialer med én gang, mens de er på farten. Det sikrer ingen tapte timer eller glemte materialer.
Så snart timer og materialer er registrert, ligger de automatisk på gjeldende sak. Det sparer masse tid, både i felten og administrasjonen, og gir også et nøyaktig fakturerings- og lønnsgrunnlag.
Med få klikk kan du raskt og enkelt opprette tilbud i Ordrestyring og sende dem direkte til kunden.
Når du vinner et anbud, kan du med ett enkelt klikk konvertere det til en ordre. Enklere blir det ikke.
Med Ordrestyring er det raskt og enkelt å utføre kvalitetssikring på sakene dine.
Når du knytter et kvalitetssikringsskjema til en ordre, kan ikke ordren avsluttes før skjemaet er utfylt og lagret. På den måten sikrer du at kvaliteten på den utførte jobben lever opp til dine krav.
I Ordrestyrings-appen kan medarbeiderne dine se om det skal utføres kvalitetssikring på en gitt sak samt hvilke skjemaer som skal fylles ut. Det betyr at de kan avslutte saken direkte ute hos kunden.
Skjemaet ligger lagret på saken for alltid, og du kan enkelt finne det frem igjen, f.eks. i forbindelse med revisjon eller en reklamasjon.
I Ordrestyring ligger dokumentasjonen din trygt lagret på ordren. Nå og for alltid.
Med få klikk kan du lagre bilder og filer direkte på en ordre. I tillegg har du også mulighet for å tegne på bilder hvis du f.eks. skal fremheve noe for en kollega, eller komme med anvisninger.
Det er alltid enkelt å finne frem dokumentasjonen hvis du har behov for å dokumentere hvilke materialer du har brukt og at arbeidet er korrekt utført, både i overensstemmelse med kundens ønsker og loven.
Du kan også sende bilder eller tegninger direkte til kunden.
I Ordrestyring kan du med få klikk fakturere så snart en sak er avsluttet.
Når du skal fakturere en sak, kan du velge å få alle linjer fra oppgaven lagt over på fakturaen. På den måten kommer alle de registrerte timene og materialene automatisk over på fakturaen, så du ikke behøver å bruke tid på å taste dem inn manuelt – og du er sikret at alt kommer med på fakturaen.
Skrivebordet gir deg lynraskt oversikt over nøkkeltallene i bedriften din.
Du kan bl.a. se antallet åpne, lukkede og avbestilte ordrer, ubehandlede fakturaer og dokumenter som ikke kunne sendes. På den måten kan du raskt ta tempen på forretningen og se om det er noen steder du må fylle inn.
Har du større oppgaver som krever større oversikt? Det får du enkelt med entreprisestyringen i Ordrestyring.
Kanskje du har en hovedordre med flere underordrer, eller en sak med mange underleverandører. Uansett, så sikrer entreprisestyringen at all informasjon er samlet på ett sted, og den gir samtidig en detaljert oversikt over økonomien på alle nivåer.
Du kan også enkelt følge utviklingen og økonomien i både underordrene og hovedordren nøye, uten å drukne i bunker av arbeidssedler, fakturaer, notater, ordrebekreftelser osv.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for virksomheten din.
Hvordan kan vi nå deg?