I en travel hverdag er det viktig å holde oversikten slik at alle avtaler overholdes – enten de er engangsavtaler eller gjentakende. Med Service & Anlegg-modulen blir det enklere og raskere å planlegge og administrere serviceavtaler.
Da kan dere frigjøre tid og ressurser til det som teller: Det gode håndverket, den gode kundeservicen og flere fakturerbare timer.
I en travel hverdag er det viktig å holde oversikten slik at alle avtaler overholdes – enten de er engangsavtaler eller gjentakende. Service & installasjonsmodulen gjør det enklere og raskere å planlegge og administrere serviceavtaler.
Da kan du frigjøre tid og ressurser til det som teller: godt håndverk, god kundeservice og flere fakturerbare timer.
Alle serviceavtalene kan enkelt nås i systemet
Med automatisk planlegging er du alltid et skritt foran
All informasjon er tilgjengelig i systemet
Med Ordrestyring får du alt samlet ett sted
I Ordrestyring hører vi ofte våre kunder nevne den samme fordelen med å bruke Ordrestyring som deres saksstyringssystem: De har færre administrasjonsoppgaver, og de er raskere å løse. Det samme gjelder for Service & Anlegg-modulen.
Med Service & Installasjonsmodulen kan dere opprette serviceavtalene dere har med kundene deres, så de vender tilbake som faste ordrer i kalenderen for Ordrestyring. Er serviceavtalen på et anlegg, en maskin eller lignende, kan dere også opprette anlegget/maskinen. Her kan dere også opprette bedriftens egne maskiner eller kjøretøy som skal til fast service.
På denne måten sikrer dere at dere aldri glemmer en avtale – heller ikke de faste tilbakevendende.
Når du har aktivert Service- & Installasjonsmodulen i Ordrestyring, får du mange fordeler:
Med Service- & Installasjonsmodulen i Ordrestyring blir det mye enklere å holde oversikt over installasjoner og serviceavtaler. I modulen finner du egne undermenyer for service- og installasjonsavtaler, slik at du raskt får full oversikt. Herfra kan du enkelt opprette nye installasjoner og serviceavtaler i noen få trinn:
Med Service & Installasjon er du alltid et skritt foran og kan tilby proaktiv service til kundene dine.
Når du velger automatisk planlegging for serviceavtalene dine, vil serviceavtalen automatisk bli lagt inn på et ledig tidspunkt i kalenderen før fristen for serviceavtalen utløper. Her kan du selv velge hvor mange dager før forfallsdato du vil ha oppgaven planlagt.
Hvis anlegget for eksempel skal ha service én gang i halvåret, og du har valgt at den skal planlegges 7 dager før forfallsdatoen, vil avtalen automatisk bli plassert senest 7 dager før det har gått 6 måneder siden siste service. Jo flere dager før forfallsdatoen du velger, jo mer tid har du til å eventuelt planlegge et nytt tidspunkt med kunden. Du kan selvfølgelig velge at det kun skal planlegges på ukedager.
Når du velger automatisk planlegging, kan du også velge hvilken avdeling eller hvilke medarbeidere oppgaven kan planlegges på. På denne måten unngår du at serviceavtalene blir lagt i feil medarbeideres kalender.
Vær oppmerksom på at nyopprettede serviceavtaler (den første serviceavtalen) ikke planlegges automatisk – det er først når de er opprettet at planleggingen av de fremtidige serviceavtalene automatiseres. Den første serviceavtalen kan du selv enkelt planlegge i Ordrestyringens kalender under Dagsoversikt.
Med Ordrestyring får du mange funksjoner samlet ett sted. Systemet er tilgjengelig både via datamaskin og via app på telefonen, så du alltid har det lett tilgjengelig.
Vil du høre mer om Ordrestyring og hvordan din bedrift kan dra nytte av systemet? Book et møte med oss. Velg mellom et introduksjonsmøte eller en full demonstrasjon av systemet.
Book allerede nå og få en god avtale i kalenderen.
Med introduktionen af systemet og Ordrestyring får du en idé om, hvordan jeres forretning kan få gavn af Ordrestyring.
Book et 15 minutters møde her.
Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning.
Mødet varer 45 minutter og kan bookes her.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for virksomheten din.
Hvordan kan vi nå deg?
Gjennom en demonstrasjon av systemet vil vi snakke om hvordan Order Management kan hjelpe deg med å skape en sterkere virksomhet.
Møtet varer i 45 minutter og kan bestilles her.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Fyll ut skjemaet. Vi kontakter deg for å avtale et tidspunkt som passer deg.
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30-minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for din virksomhet.
Hvordan kan vi kontakte deg?