ER DU REGNSKAPSFØRER, BEDRIFTSRÅDGIVER ELLER REVISOR?
Som forhandler av Ordrestyring blir du en partner med:
For å skape den beste opplevelsen for sluttbrukerne har vi et team av utviklere som vedlikeholder og videreutvikler både systemet og appen.
Ordrestyring er en digital løsning for håndverkere. Her kan fagfolk planlegge hverdagen, registrere timer og materialer, og sende tilbud med bare noen få klikk. Med systemet får håndverkere oversikt over oppgavene sine og rapportene, og all dokumentasjon for hver sak er trygt lagret i systemet.
Ordrestyring samler alle de viktigste digitale verktøyene for håndverkere.
Ordrestyring kan integreres med andre systemer for håndverkere og regnskapsførere.
Ansatte kan enkelt registrere timer og materialer på stedet, slik at regnskapet stemmer.
Arbeidet dokumenteres underveis, og du kan opprette KS-skjemaer for hver type oppgave.
Som forhandler i Ordrestyring får du en fleksibel mulighet til å være en del av ett av våre tre partnerprogrammer.
Her kan du for eksempel tjene penger på å selge systemet samtidig som du tilbyr kundene dine en ekstra tjeneste som hjelper dem med å spare ressurser – inkludert fritiden deres.
Partnere er viktige for Ordrestyring. Våre partnere tilbyr en rekke produkter og tjenester, og har spesialkunnskap om markedene de opererer i. De er derfor de beste rådgiverne for våre kunder.
Samarbeid med oss for å levere en lettere hverdag til til kundene dine – med omfattende støtte fra Ordrestyring.
Når du er forhandler av Ordrestyring, har du flere muligheter til å dra nytte av partnerskapet vårt:
I partnerprogrammene kan du for eksempel tjene penger på salg av:
Har du noen spørsmål? Ta kontakt med Erik Kjærstad, Senior Account Manager, på +45 29 75 04 31 eller på ek@ordrestyring.dk.
Prøv vår plattform i 14 dager
Få en gratis 30 minutters online demo og se hva Ordrestyring kan gjøre for virksomheten din.
Hvordan kan vi nå deg?